Yey

Usch vad jag är dålig på att uppdatera känner jag, skärpning!
Deprisionen gick över ganska fort då jag har haft saker att göra hela helgen :) I fredags så tog jag och Anneli en ridtur till stolen, de va trevlans att komma upp på hästryggen igen å att jag fick ha Divan den här gången så man kunde slappna av lite ^^ Träffa sen Jessica, vi åkte på max och käka lite göttans.
Igår va jag på nya Pirates filmen på bio, helt ok, är så coolt med 3D.. High Tech! :D Gick en promenad runt Timsjön efter de med vovvarna.
Idag har jag hängt med Anneli hela dagen, har käka på byn suttit vid stolen och Tila har fått invigit sin flytväst, å herre jesus vad hon simma, hela tiden oxå å ut på väldigt djupt vatten, jätte kul! :D Ikväll ska vi sova i vallen, men nu är de stora problemet vad fan ska man äta? Suck.. Får ta tag i mitt liv veckan som kommer, då halsen har spökat lite nu i helgen har jag inte våga gjort någon kraftansträngning. De kommer även bli lite alkoholförtäring ikväll så viktigt med mat i magen!

Gammal bild, men samma krake och samma människa :P









Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback