Snabb helg

Då var ännu en helg över, gud va tiden går fort! Har ju varit sista april eller "Valborg" som folk kallar de nu i helgen, men har inte märkt av de alls då jag inte va iväg å kolla på nån kasa som brunnit eller smällt nå smällare.
Ett bihang var här hela helgen, va faktiskt skönt att slippa vara ensam å framför allt slippa sova ensam, de är nånting jag saknar med ett förhållande, att sova bredvid någon.
Aja i fredags slog ja på stort och bada för första gången! Inte illa, sjuk blev ja inte heller ;P
Lördags gick vi till kojan å busa med Tila i skogen å sen grillade.
Söndag åkte till Arlanda med Elin för att hämta Gosha, stavning? Åhh jag vill oxå åka utomlands! Arlanda ger så mycke bra och dåliga minnen!
Nu ska jag å pappa åka till Bollnäs för att ta reda på vad Guddan mår dåligt av, förhoppningsvis så säjer hon vad de är som inte står rätt till.
Jag frågar mej själv om och om igen hur faan jag har kunna gått ner ett kilo förra veckan då helgen spårade ur totalt? Aja jag klagar inte :P







Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback