Deprision på ingång...

När jag inte skrivit på länge blir de så mycke jobbigare att skriva, internet och tvn har inte fungera på en vecka så de har ju inte alls varit kul!
Aja sov i Bollnäs igår med Emma, gjorde ett besök på donken för vi va så jävla hungrig. Vi färgade även håret på varandra då utväxten såg förjävlig ut! Så de är ju skönt att den är fixad!
Sov hos Jessica förra helgen så vi gick på tranan, hade de riktigt kul :)
Tila har fått sej en superfin flytväst! Dock har ja inte använt den något än då vädret inte riktigt har tillåtit tycker jag.
Har även träffa Ellna som varit på hemmaplan, alltid lika trevligt! Umgåts med Emma typ varje dag så hundarna får leka av sej lite.
Idag va ja iväg och besiktade Guddan, hon gick igenom så jag ska väll vara tacksam för de.. Men ja börjar känna att halsen gör lite ont och därmed kommer deprisionen.. suck jag hatar att vara deprimerad. Har inte lust med nått, sen blir de inte bättre då man inte har nått att göra, har inget planerat i helgen å pärona åker bort, så blir verkligen helt solo. Vet inte om jag vill träna heller då halsen kanske blir värre. Bara motgångar just nu känner jag..










Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback