1 dags försenings inlägg

Blev mottligt förbannad då jag skrivit ett jätte långt inlägg å sen när jag skulle lägga upp de så blev de nå fel så allt försvann, så jag gör ett nytt försök.
Torsdag-Söndag har jag spendera i fröken Forsbloms lägenhet då karln hennes var i Sveg. Så vi har haft det riktigt mysigt tycker ja!
Torsdag hände inte så mycke, kolla på film typ bara, fredag var de oxå mest sängläge för att kolla på film, men blev en ljuvlig middag med räkor, mums! Lördag bar de av till Rättvik till den traditionella Rättviksmarknaden, fast där gick jag först med pärona och sen med Ellna. Tila var oxå med å hon är såå duktig <3 En looosa jacka till mej och en pip-banan och ett läderkoppel till Tila var de som jag inhandla, och självklart godisremmar :P När vi kom hem från Rättvik så blev de bio för hela slante med Forsblom & Eriksson. Fast and the furious 5, har inte ord för den filmen... Porrfilm på bio kallade vi de för Vin Diesel & The Rock är ju så grymt het.. ja herregud... :P Sen tog de ett tag innan vi flickor kunna lugna ner oss efter dom kropparna haha :P
Idag söndag blev det en tur runt timsjön med samma flickor, såg en levande huggorm på vägen och sen va inte jag människa längre, fyfan jag hatar verkligen ormar, är de värsta som finns! Så då fick jag koppla Tila för ja ville inte riskera något, låg även en död jävel längs vägen.. Satans verk de är vad dom är!
Elin & Jag begav oss till henne igen (Tila var för lerig så hon fick hoppa av i Kyan), vi gick ut på balkongen och käka vattenmelon och tog en och annan ciggis, å de va såå mysigt! Riktig sommarkänsla!
Nu kom jag precis hem från ännu en tur runt Timsjön, men denna gång med pärona, inga levande ormar denna gång, dock va de ännu en död jävel som låg på vägen, MOHAHAHAHAHAHA!!! Så nu känner jag mej duktig idag så jag skippar gymmet :)

Bjuder på dessa otroligt sexiga bilder som jag skulle kunna stirra på i timmar, enjoy ;P



 




 


Kommentarer
Postat av: Elina Eriksson

Mums! Kan nästan inte slita blicken...


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback