Vad gör jag nu för tiden? Varför hör jag aldrig av mej?

Var ju absolut inte igår som jag skrev någonting här på bloggen.. Jag läste precis igenom de senaste inläggen som jag gjort och blev motiverad att göra ett nytt till samlingen :) Mycket har hänt sen sist jag skrev!
Har jobbat en sommar i Alfta, varit utomlands till Turkiet i två veckor, pluggat upp betygen och har även lyckats skaffa mej en sprillans ny pojkvän!
Så mitt liv är precis som de ska nu tycker ja, fattas bara att jag kommer in på högskolan till våren! Men inga förväntningar alls på den fronten då jag vet de är ganska kört.
Är numera bosatt på byn då jag inte kommer ihåg senast jag sov hemma? Trivs så bra att ha sällskap i sängen så jag klagar inte :)
Julafton är överstökat så nu är de nyår kvar. Ska man då säja nytt år nya möjligheter kanske?
Fick de jag önskade med på julafton så de va ju lyckat! Annandagsderbyt var ju däremot en besvikelse då byn loosa stort.. Men kvällen blev bra ändå då min tuss och hans band spela på bonden, hyfsat mycket folk va de där tycker jag. 
Det står inte på förän jag fyller 23 heller, usch måste man verkligen bli äldre? Känner att jag måste ut på upptäcksfärd för att hitta ungdommenskälla snart :)
Har även blivit en riktigt hemmafru då jag faktiskt städar, diskar, stryker gardiner, tvättar och lagar mat. Inte likt mej, men den största bedriften är väll ändå att jag har lärt mej att sticka! Haha undra just hur många vuxenpoäng jag har samlat på mej senaste månaderna :P
Aja nu ska jag iväg till ica för att handla nått ätbart så karln får sej en måltid när han kommer hem. Blir nog bio ikväll, The girl with the dragon tattoo, kulans!
Ska försöka uppdatera lite oftare då jag mår bra av att skriva av mej lite då och då :)

Haha störtskön bild från Turkiet i sommras ^^



 





Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback