Våren är absolut här!

Idag har jag vårstädat Guddan, hon blev såå fin! Skönt att få bort all lort och alla vintergrejer som har legat där, nu är de nästan tomt :P Emma och hundarna kom på besök så vi bestämde oss för att gå ner till sjön så hundarna skulle få dricka lite vatten, men de sluta med att vi tog ut båten och invigde den för året! Tila hoppa i typ de första hon gjorde ^^ Dom skulle absolut stå på kanten så vattnet nästan åkte in i båten å de va helt omöjligt  att ro, typiskt hundar! Vi rodde till stockaland där hundarna fick löpa fritt, bada, slåss om pinnar + en barnfoppatoffel som dom slakta :P Haha..
Åkte hem å sköljde av mej lite snabbt sen bar de av mot Alfta för att hämta Jessica, åkte till max och käka, nom nom :P Sen direkt till gymmet, så nu är jag nöjd med denna dag å kan tänka mej att lägga mej tidigt idag :)
Jag måste nästan upp tidigt imorgon så jag kan ringa till veterinären så Tila får sin spruta nått tag, men så jobbit att gå upp vid åtta för att ringa!







Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback