Bara för att jag har tid

1 - 5 småfakta om mig + en bild på mig själv.

* Jag är väldigt lat om jag inte ger mej faan på nånting och har motivationen inne.
* Älskar djur, kan inte leva utan dom!
* Har häldre ett förhållande än att vara singel
* Kan absolut tänka mej att flytta utomlands
* Sover med 3 kuddar

2 - en person jag vill träffa just nu.

Akin
3 - lite fakta om min bästavän

Har ingen bästa vän kan ja tycka eller så har ja många, beror på hur man ser de :P
4  - vart jag vill åka just nu

Till ett varmt land, typ Turkiet, Grekland, Spanien, Thailand
5 - någonting jag vill ha mer än något annat just nu.

Nya tuttar
6 - hur ska en riktig kompis vara

Pålitlit, bra humor, bra musiksmak, nån man kan prata om allt med och känner att man kan vara sej själv, håller vad dom lovar, spontan, m.m. 
7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Köpa hus/lägenhet utomlands, ny bil, nya tuttar, fixa ögonen. Fast miljonen är nog slut efter första grejen men iaf ;P
8 - mitt andra namn- och vad jag tycker om det.

Hanna, tycker inte om de vidare mycket då vi kalla en på våran skola som hette Hanna för kycklinglår. Så jag är glad att jag inte heter de haha ^^ Men de är faktiskt ett rätt så fint namn.
9 - min favorit årstid och varför.

SOMMAR! För de är sol, varmt, de finns inga problem, naturen är så fin och grön, tunna kläder.
10 - meningen bakom mitt bloggnamn.

Haha jag valde bara mitt för och efternamn så de är lätt att komma ihåg ^^ Ingen tanke bakom de precis.
11 - bild på mig och min bästa vän.

Blir mer än bara en bild :) Ursäkta dom gamla bilderna, men orka inte leta så tog några från arkivet ^^






12 - en bild på någon jag tycker om.



13 - som du ska göra i sommar

Blir väll massa jobb, förhoppningsvis utlandsresa, utställning med Tila, roadtrip?, Borgvatten skulle jag vilja till oxå!
14 - en bild på ett ställe som jag varit på.

Manavgat moskén i Turkiet


15 - mitt drömbröllop.

Har inte så stora planer på de än så länge faktiskt, men jag vill gifta mej i kyrka, utomlands och i Las Vegas, så tre bröllop blir de för min del ^^ Sen vill jag ju ha de lite USA stuk på de hela då man har best man, brudtärnor, möhippa å svensexa :)
16 - en bild som gör dig lycklig

Bilden får mej att tänka tillbaka till mina busiga dar då varje dag var ett nytt äventyr, vi var uppe hela nätterna och levde för varandra, de va kärlek <3


17 - bild på min favoritfrukt


18 - min första kärlek.

Ska vi inte prata om tycker ja ^^ Ung och dum å så otroligt kär haha
19 - en bild på den du senast var med

Hade ingen på bara henne så ja fick va med på ett hörn oxå ^^


20 - en person jag vill byta liv med en dag & varför.

En snygg killkändis så man får smaka på kändislivet och att vara kille, prova på lite nya grejer med sej själv ^^ Typ han som spelar Jacob i Twilight skulle jag kunna tänka mej :P
21 - en bild på min favoritidol

Björn Rosenström


22 - min favorit plats.

Öbergskojan är nog en av favoriterna, lugn och ro där man bara kan sitta och tänka å vara sej själv
23 - en bild på det jag köpte/fick senast.

Jag vet faktiskt inte...
24 - min drömoutfit

Har ingen speciell
25 - en bild på mig, som är tagen utav någon annan.


26 - min reaktion när jag ser mig själv i speglen.

Nom nom vem är snyggingen? haha nej då.. jag reagerar olika på olika dagar
27 - en låt som får mig att gråta.

Har ingen men Carrie med Europe och Angels med Robbie Williams är nånting speciellt för mej
28 - mitt favorit prgram och varför.

Desperate Housewives, för de är ju så jävla bra :P
29 - en bild på en riktigt snygging


30 - det bästa som hänt under 2011

Öhh oj, jag vet inte, har inte hänt så mycke än tycker ja..

Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback