MVG på denna dag!

Har precis kommit hem från en heldag fullspäckad av trevligheter! Igår kväll begav jag mej till Bollnäs för att sova hos min vän Stefen, satt väll uppe och prata till fyra tiden kanske? Sen vakna ja på morgonen av att Tila var orolig så ja gick ut med henne en sväng, sen kunde ju inte jag sova, å eftersom det såg rent ut sagt förjävligt ut hos honom så ställde jag mej vid diskhon och börja diska bort berget av disk, sen fortsatte det bara så hela köket såg ut som nytt när ja va klar :P Sen var de så dags att vakna när jag va klar haha, men fick mycke beröm för mitt hårda arbete. Tog en promis i finvädret oxå, jag älskar verkligen vädret som är nu!
Begav mej sen mot Edsbyn för att grilla med flickorna Ellna, Wox, Sara och Angelica, trevligt sörrö! Gött va de oxå, mmmm :P Dina var oxå med (Wox lilla voff) till en början gick Tila å Dina jätte bra ihop men sen så blev de lite surt över en köttbit å efter de va dom inte vänner längre, tråkigt men men.. typiskt tikar! Har haft de jätte trevligt iaf, men har inte blivit så mycke sömn så inatt ska jag sooova!! :P







Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback