Hurtbulle!

igår kände jag mej som värsta hurtbullen då jag och Emma tog med hundarna till Lössenbo å gick där, hundarna fick springa som galningar upp och ner för en sandhög, att dom orkar? Jag tyckte de va skitjobbigt att bestiga sandhögen en gång haha ^^
Sen fråga pappa om vi skulle med till Öbergskojan så då gick hela familjen dit och efter de så åkte jag till gymmet för att plåga mina ben. Så igår va ja riktigt duktig med andra ord :) Idag känns de lite mer trögt, vet inte vart jag ska gå än, blir tjatigt att gå till kojan varje dag oxå ^^ Så ja kanske tar bilen nånstans å går en sväng.
Har nyss beställt hem en sprillans ny kylare till lilla Guddan, får hoppas att det är de som är felet på henne nu då, börjar bli less då jag inte kan köra hur jag vill med henne utan måste tänka på en massa grejer. Aja om de inte löser sej med henne får ja nog snart börja tänka på att köpa ny bil, å de vill jag ju inte göra :(
Nä nu blev ja ju taggad att ut å gå en sväng så bäst å göra de när man känner sej motiverad :P blir nog kärrvägen idag.
By the way, har gått ner 1,5 kilo sen förra veckan så nu är man ju lite mer motiverad för de oxå ;P







Kommentarer
Postat av: Elina Eriksson

Det syns att du gått ner i vikt, tänkte på det när vi var hos Sara men glömde bort att säga det :P GOGOGO!


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback