Hahahahahahahahahahaha

Du heter: Stina

Smeknamn: Schtiii

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Carrie - Europe, The Veronicas - Speechless, Tunisien!!!

Beroende av: Cigg, chips!!

Vad tror folk om dig?: Att jag allid är jävlig

Stämmer det?: Nej de stämmer faktiskt inte, men till största delen ^^
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina vackra ögon "blink blink"

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag behöver inte säja nått, folk blir imponerad av mej ändå :)
Hur imponerar man på dig?: Om man har bra humor och samma smak vad de gäller musik med mera så impar man på mej :)
Brukar du skratta för dig själv?: Nja inte särskilt ofta faktiskt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Får inte sms så ofta nu men de senaste är från min älskade Johan där de står "Jaså låter ju ganska kul det :) regn gud va trökigt :( haha ville bara få in det där med men hörs på nätet i kväll då kanske Pussen från Johan ;)"
Var bor du?: Turkiet
Trivs du där?: Än så länge ja! 
Äger du några converse: Ja men knappt använt dom, så jäkla obekväm

Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller öl
Brukar du bli för full: Haha de händer ofta

Är du allergisk mot något: De skulle väll vara människor som är dum i huvudet

Hur svarar du i mobilen: Ahhh hallå?

Antal timmar sömn inatt: 7 timmar kanske?

Brukar du komma i tid: Jag brukar nästan jämt vara punktlig eller innan bestämd tid
När mår du bra: När jag är med mina vänner, nykär är en jäkligt bra känsla oxå :)

När blev du fotad senast: I förrgår

Hur känner du dig nu: Jag är trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart men jag är ofta färgglad i starka färger

Vad tycker du om fötter: Har inget emot dom men vill ju inte precis slicka på dom eller

Vad saknar du: Mitt band!

Hade du en bra kväll igår: Ja då den funka, filmkväll :)

Favorit dryck på morgonen: Färskpressad apelsinjuice

Rakar du benen: Händer inte så ofta, mest på sommaren eller om jag ska ut och festa

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alltid efter 12 iaf, 01-07 kanske?

Är du blyg?: Ja om de är människor jag inte känner

Sysslar du med någon idrott: Haha jag är inte fitt, så nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: NEJ
Har du spytt offentligt:  Haha jaaaa, många vackra fyllor
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Haha ha sex såklart!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, nu när jag kommit bort från byn så rullar de 

Är du bortskämd: Jag är faktiskt ganska bortskämd, eller jag var mer förr 
Vad gör du i morgon: Åker till Konak och se vad som finns att göra

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Robert Gustavsson, älskar hans humor :P
Vad längtar du till?: Ja du ingen aning? Att träffa mina vänner i Sverige igen :)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja de har jag! Iaf dom som betyder nått för mej

Vad använder du för shampoo?: Ingen aning, nånting från frissan

Hur gammal är du: 20 bast, gammal och grå

Tycker du om någon just nu: Haha jag har ju precis skaffat ett förhållande igår ;P

Gröna eller röda äppeln: Röda mjuka goda äpplen, mums!

Gillar du golf: Näe, men minigolf funkar

Vilken tid gick du upp idag: 09.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Haha neej ;) 

Har du strumpor på dig nu: Japp, svinkallt på golvet här

Är det okej att gråta: Ja självklart, även om jag har svårt för att gråta så är de ok då man gör de

När grät du senast: I fredags då jag tog farväl av en mycke speciell person

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa allt jag vill ha, snygg bil, lägenhet någonstans utomlands ha allmänt kul

Bär du glasögon eller linser: Glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men jag skulle inte säja nej om någon erbjöd mej lite fin fina märkeskläder :P

Har du piercing: Tungan, näsan och öronen. Har även haft i naveln men tog ut

Vill du gifta dig: Ja en vacker dag

Vill du ha barn: Låååång in i framtiden, ja

Solar du ofta: Nej, men de lär bli mycket nu när man är här :P

Är du bra på att laga mat: Haha ja om nudlar räknas som mat
Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Haha lika vig som ett kylskåp

Är du musikalisk?: Jag älskar musik, speciellt att sjunga med i låtarna så att alla blir irriterad på mej ^^

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola, juice

Vilken är din favoritglass: Daimglass är mums

Tror du på ett liv efter döden: Ja.

Tycker du om sushi: Gillar inte ris och är inget vidare för fisk, så nej
Vad äter du helst när du ser på film: Chirr! I just love it!

Har du tandläkarskräck: Jag hatar att gå till tandis
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Lätt kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Brungröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.

Biter du på naglarna: Om en nagel går sönder så måste alla bort

Röker du: Ja

Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu motionerar jag varje dag då jag ska till restaurangen
Senaste låt du hörde: Kommer inte ihåg nått turkiskt








Kommentarer
Postat av: Johan

Låter ju bra det där =) blir glad jag!

2009-03-26 @ 03:01:55

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback