Tusentals mil bort...

Då har man varit ute på ett tag igen då, jag och Linnea drog på festen i Arbrå, var inte mycke att komma med, några invånare ihopklämd i en soffa i en lägenhet som dunka musik så de hördes ut på gatan haha. Men men vi tog en cigg och sa hej iaf! Sen köpte vi chirr, dipp och morötter som vi dippa och kollade på Jägarna hemma hos Linnea, de var ju trevligt. Hjälpte henne med photoshop oxå så hon håller på ett göra en ny header som kanske kommer upp imorgon, Upp till bevis :)

Såå mycket minnen av den här låten, älskar den verkligen! Så mycket känslor som flyter genom kroppen då man lyssnar.. Kan inte beskriva känslan jag får, hjärtkrossande samtidigt som hjärtat slår tusen extra slag. Fast du är tusentals mil härifrån ska du veta att det går inte en dag utan att jag tänker på dej, saknar allt som har med dej att göra och den tiden i mitt liv som var bland de bästa! Jag skulle kunna köra i flera timmar och ha den här låten på repeat, lessnar aldrig på den.. Så njut, här kommer den..








Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback