Ta en tripp?

Vad händer idag då? Ikväll ska jag iaf kanske med Mange till Söderhamn, vore ju kul att åka dit för en gångs skull, men vad finns de att göra där egentligen? Aja får väll se hur de blir med de. Tråkigt väder somvanligt ute, alla päron är ute oxå fast de är lördag? Lite konstigt för dom är väll jämt hemma då tycker jag, men jag ska inte klaga! Jag längtar till sommaren som är bara 13 dagar bort just nu :) Har tänkt om jag ska hinna åka till Gävle, Lofsdalen och kanske Örebro innan jag drar, men hur ska jag hinna de egentligen? :S Men jag hoppas jag tar tag i de och träffar lite vänner från andra håll som jag saknar så grymt mycket och bror.










Kommentarer
Postat av: Emelie

ååh saknar er alla :( :(

Postat av: Malin

Man gör sig verkligen på bild (!)



Och JA- KOM HIT! :)

2009-03-09 @ 16:21:20

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback