Snön färgas röd

Snön färgas röd. Röd står för kärlek, ondska och hat. Blodet i mina ådror är rött. Snön färgas röd av en anledning, och de är du. Kärlek till dej, ondska inom mej och hat för de jag gjort. Varför älskar jag rött? Att sova utan drömmar, att tänka utan tankar, att prata utan ord, att se utan ögon, att älska utan hjärta, att hata utan själ, att gråta utan tårar. Snön smälter, Det blir grönt. Grön tryggheten, lugnet och vänskapens färg. Jag längtar till våren... Om du gör allt för dina vänner är du guld värd. Men kom ihåg, gå inte för långt, säj inte för mycket och tänk på vad du gör. I bland kan en god tanke sluta i katastrof. Stina utan sin bästa vän, själsfrände och syster anneli finns inte... Förlåt

Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback