SM-FINAL NÄSTA! HEJA BYYYYN

Ja då var byn vidare till SM-final iaf :) Men de var ganska väntat. Med den här utklasningsmatchen så känns de riktigt bra, Svensson var otrolig somvanligt ;) Me like! Matchen slutade 1-7 till byn :P Synd bara att jag inte kan gå på SM-finalen :( Jag som har varit där varje år! Men men nån gång måste väll vara den första att skippa den. Har iaf varit och hälsa på Emma idag i affärn på byn,sen drog vi hem till henne, busa med hundarna och gick ut och gick i 1,5 timme tror jag de blev :P Så jäkla fint och skönt väder idag! Ikväll blir de väll att hitta på nått med Ellna, men vi vet inte vad än. Jag är inte sugen på att supa ikväll så de lär väll bli lungt. Näe nu blir de mer The fast and the furios - tokyo drift.










Kommentarer
Postat av: Elina

Ye vi satsar på det istället, grabbarna tillsammans, fan jag saknar det!


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback