Sitter i Turkiet

Nu sitter jag pa mitt nya hem. Jag har namlıgen haft tva stycken har nere an sa lange. Grabbarna tyckte inte jag skulle bo sjalv i min lagenhet sa jag flytta över till dom igar. Skönt att inte vara ensam hela kvallarna iaf. Sitter pa deras hotell nu och vantar pa battre tider. Molnigt vader idag. Igar var vi pa Robin Hood och checka laget har inte hunnit komma sa mycket turister hit sa de var mest turkar. Imorgon far jag antagligen mitt Turkiska nr. Sa far se om jag vagar skriva det har eller om jag skickar sms till dom jag vill ska ha det. Men det gar sjalvklart bra att skriva till mitt svenska nr oxa. Borjar antagligen jobba pa mandag, alltsa nasta mandag. Men man vet aldrig om det blir andrat m.m.
Just nu har jag sallskap av en tjock liten hundvalp som springer och jagar sin egen svans, han ar sa söt! Men man vagar ju knappt klappa honom utifall man far nan sjukdom. Aja nu ska jag vanta pa grabbarna, vi hors. Jag tar hit min data ikvall och da har jag internet hela tiden jag ar hemma.

 






Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback