Sitter här med Maskot

De blev en dag idag oxå, men inte så mycke gjort på jobbet för min del. Ränsade rabatterna och städa toan, servera även några kunder te som kom dit. Måndag blir de öppning. Imorgon ska jag få vara i baren så ska Mostafa eller hur de nu stavas lära mej med lite drinkar och Ümer ska lära mej kaffe, äntligen får jag göra nått! Hoppas de går bra nu bara.
Efter jobbet så gick vi till Burger King och käka med Alex, de smaka riktigt bra med lite fet mat efter all soppa som man får käka på jobbet. Just nu sitter jag med våran söta hund som bor på hotellet. Vi kallar han Maskot men han heter nåkonstigt egentligen. Fick inte in nån bra bild på henne men här kommer en iaf :) Näe nu blir de film med Kay gallaj bara han kommer ut ur duschen, HUJ!

Värt att nämnas, för att tjäna pengar längs Turkiets gator, ställ fram en våg och ta betalt av människor som går förbi för att väga sej. Sälj pennor, det är man alltid i behov av, eller varför inte putsa skorna när man ändå är ute på?








Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback