Puuh, stressigt!

Puuh har blivit en lååång natt och en stressig dag! Igår va iaf jag och Ellna ännu en gång till "den där Öppman" och repa med bandet, de klinga på riktigt fint :P När vi tröttnat så blev de att kolla på när Bengan spela zombiespel, var väll hemma vid 5 imorse :P Sen har jag stressat iväg till frissan i Bollnäs vid klockan 1. Självklart så är de en praktikant där som ska färga håret på mej, grymt typisk tog för fan 3 timmar! Så då blev de stressa hem, fråga vilka som skulle med och käka och inte. Vet inte än vilka alla är som ska käka? Men jag tror de blir 10-12 pers iaf :) Hade 12 nya meddelanden när jag kom ut från frissan och 2 missade samtal, haha poppis :P
Men nu har jag iaf gjort mej helt klart för att börja en redlös fylla! Har hunnit svept en öl redan faktistk ;P Men nu kommer mina kära vänner snart. Ses på tranan ikväll! HUJ
PS. Klippningen och färgningen blev helt ok, lite kort hår eftersom hon klippte bort allt slitna, men de funka, färgen blev bra! DS.

Den här höll vi på att garva ihjäl oss åt igår, visst är dom bara för söt? ;P










Kommentarer
Postat av: Emelie

hahaha vilken söt video :D


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback