På med mössan, in i dimman

Sheeeet, gårdagen var en dimma. Fatta inte hur jag kunde bli så askalas? Var nog för att jag blanda öl, cider, vin och sprit, ingen bra kombination! Vi tog bussen ner iaf, hitta ingen som var villig att skjutsa. Redan på stationen i byn börja jag bli kinky (pissnödig) sen att de var hur mycke folk som helst som skulle hoppa på bussen gjorde ju inte saken bättre! Jag kan inte förstå att jag kunde hålla mej ända till Blånäs, min kissblåsa var inte att leka med då! Ellna var oxå jätte kinky så vi hoppa av på kyrkogården och gjorde våra naturliga behov, vilken lättnad! Sen bar de av mot tranan, gick och smutta på Ellnas vin som faktiskt smakade riktigt gott! Sen blev de tranan och hemfärd. Kan inte säja så mycke om vad som hände på tranan för jag kommer faktiskt inte ihåg? :S Askalas som sagt, på med mössan och in i dimman! Jag mådde inte bra på vägen hem så vi fick stanna bilen så jag fick lägga av en spya, mysigt eller hur? Haha.. Fick även åka med fönstret öppet i bilen så jag fick frisk luft medans alla andra höll på att frysa ihjäl hah. Spydde några gånger hemma oxå sen kunde jag sova! 
Idag har jag hunnit med att gå på arbetsförmedlingen och fråga om jag måsta gå på mötet den 13onde men eftersom jag har fått jobb så slapp jag. Tur!

Ett smakprov från gårdagen, Ellna är alltid taggad och redo :)



  






Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha king!


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback