Mörbultad

Blev en tidig morgon som sagt, iaf när de gället mej ^^ Kom till sjukhuset, fick röntga först en gång, sen ultraljud. Självklart va de samma turk som gjorde ultraljudet på mej sist, han som man inte fattar ett skit av vad han säjer. Men jag klara mej igenom de iaf, han tyckte han såg nånting någonstans i kroppen så då fick jag ta en spruta med kontrast. Jag är så jäkla svårstucken så hon måsta sticka på 4 olika ställen innan hon träffa ett blodkärl och då spruta de ut blod istället. Mysigt eller hur? Hah jag kände att de blev alldeles varmt på hela handen. Sen fick vi röntga en gång till efter sprutan hade givit verkan. Men dom såg iaf ingenting på bilderna så de verka vara lungt :)
Sen åkte jag och mum till Söderhamn (skönt med lite omväxling) köpte faktiskt 2 par jeans (?!) ett par med mudd ner till, skit snygga! Och ett par svarta. Köpte även en gööör läcker resväska! Ljusgrön stor resväska med feta fälgar mohaha ;P
Aja man känner sej lagom mörbultad nu efter alla sprutor, gaah jag hatar sprutor!! Så blir jag tvungen att ta ännu en till imorgon! Men men, ikväll blir de kanske att vara med Boopius :P

Den gröna resväskan på bilden är miiin!










Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback