Lång dag

Ahh hemma igen! Efter en heldag i restaurangen, jag känner att mitt liv är jäkligt enformigt just nu. Jag och Kay satt och skrev drinklista och vilka ingredienser som ska inhandlas till vi kör igång. Högsta chefen säjer att vi ska öppna redan på fredag men de kommer väll inte komma så mycke folk eftersom de kommer vara fult väder veckan ut. Så de känns ganska onödigt, sen är de ju skitkul att alla pratar turkiska hela tiden i personalen så man fattar inget. Känns som de är bara Kay man kan komunicera med nu för tiden, jag hoppas de blir bättre sen när vi börjar jobba. Vem fan ska egentligen hjälpa mej att lära mej drinkar och servera på en så kort tid? Gaah de här blir jobbigt, men ja får kämpa. Efter jobbet idag såp drog vi några från jobbet och käka på en restaurang, nå kebab liknande fast äckligare. Drack en öl till maten och provade öven på raki. De är sprit som smakar som lakrits, påminner om oze, man blandar iaf ut de med vatten. Funka men bara som shot anser jag. Grabbarna ska antagligen ut ikväll men jag är så jäkla trött så tror jag stannar i lägenheten, tråkigt väder oxå så de blir så tråkigt då.








Kommentarer
Postat av: Elina

Jag saknar dig meeeed!!! Jag ska komma ner, och sambon hänger med, det lovar jag! Om han vägrar eller inte har råd så blir han mitt "specialbagage" ;) haha.


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback