Kostar pengar

Då har vi varit en sväng till Bollnäs, jäkla slaskigt väder de är ute, usch! Tro de eller ej men jag köpte faktiskt 4 böcker på bokrean! Jag tänkte att jag måste väll ha något svenskt att läsa i Turkiet :) Det blev böckerna:
Star - Pamela Anderson
Flyga drake - Khaled Hosseini
Hål i huvudet - Jenny Jägerfeld
Såld - Natasja T. och Vera Efron

Såg ut att vara bra böcker så de ska bli kul att läsa om jag väl kommer igång. Köpte även 3 tungpiercingar och 10 örhängen på 70% rea. För allt de behövde jag bara betala 100 spänn, snacka om rea!!! Sen blev de även solning för 60 spänn. Får se om jag och Ellna hittar på något skoj senare ikväll nu när hon äntligen har blivit frisk!










Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback