Helnatt med guitar hero

Kom precis hem efter en helkväll/natt ute på. Börja med att jag och Ellna skulle köpa cigg, men de blev bara att vi åkte till Arbrå en sväng, satt där rökte en cigg och hade de trevligt. Sen hörde vi med Oppis vad han hade för sej, dom skulle på max och käka så vi åkte dit och gjorde dom sällskap. Hängde med dom till Oppis lägenhet i Kilafors och spela det efterlängtade spelet guitar hero :P I just love it! Han hade hela kittet om man säjer så, 2 gitarrer, i mick och ett trumsett. Så du kunde ju alla vara med och spela som var där, vi blev ett eget litet band som rocka järnet ^^ Spela hela natten lång men sen insåg jag och Ellna att vi börja bli lite för trött så då drog vi hemmåt. Haha så man har hunnit med två spökbyar på en dag idag ^^ (Arbrå & Kilafors).
Nu ligger jag och Nemo här i sängen och ska mysa lite innan vi somnar. Ses imorrn igen, god natt!









Kommentarer
Postat av: Elina

Hah, I know!! Så jävla het! Ok, jag lovar att ta det lugnt med Guddis ;P haha. Och vilken natt det blev inatt då, jag fattar inte att jag är vaken..

Postat av: Elina

Jag med! Jag hade sjukt kul! Har inte skrattat så mycket på länge, allt var så skönt på nåt vis, men behövde inte skämmas eller nåt sånt liksom, bekväm är nog ordet som jag letar! haha, det msåte göras om, jag gillade då oppman sa att det var den nya måndagsgrejjer för de arbetslösa :P haha

2009-03-17 @ 15:32:56
URL: http://karinelinaeriksson.blogg.se/

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback