Gaj och Partaj

Dålig kväll igår ;P Bra nog haha internskämt ^^ Var iaf jätte kul igår! Bland dom bästa kvällarna på tranan faktiskt. Jag och Ellna svängde våra lurviga väldigt mycket på dansgolvet denna gång :P Börja iaf med förfest hemma hos mej. De blev jag, Ellna, Sofie, Elin och Angelica. Trevligt! Sen tog vi Elins nya fina bil ner till Tranan där resten av folket vänta. Vi som åt var jag, Ellna, Sofie, Elin, Angelica, Anneli, Orson, Emma och Jerry. Trevligt vetni. Var jätte kul att så många kom för att säja hejdå till mej :) Senare kom även Mange, Sandra, Xandra, Oppis och Johan. Sen höll jag och Ellna oss mest för oss själv med våra nyfunna vänner Oppis Poppis och Johan, vi hade gaj och partaj on the dancefloor :P Men dom banga sista halvtimmen, tråkigt folk då.
Idag har ja vaknat och börja tänka...jag åker ju faktiskt ikväll! Shit alltså vad tiden har gått fort nu på slutet, men de beror väll på att man haft så kul dom senaste dagarna med grabben. Blir kanske guitar hero en liten sväng ikväll oxå, om inte fanskapet ska toffla vill säja. Men nu snart ska jag åka skoter med Ellna en sista gång och skicka över korten från igår till henne. Sen blir de packa resten av kvällen, blä vad tråkigt!










Kommentarer
Postat av: Emelie

kommer sakna dig schtiii :( Ha en bra resa dit iaf. :D Vi hörs väl! pussokram

Postat av: Anonym

Hahaha, sån jävla lyckad kväll! Jag skulle kunna ha den på repeat hur länge som helst!

2009-03-19 @ 19:19:47

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback