Fest en söndag, öhh va?!

Sitter hemma hos Linnea nu och hon ska precis hoppa in i duschen för vi ska nämligen på fest(!?) på en söndag, de ni haha ;) Var nå galna Arbråbor som inte riktigt vet vilken dag man ska festa på haha ;) Så de är väll upp till bevis hur den festen är, men vi ska inte dricka bara dit och kolla läget. Har även pratat med Alex (min chef), frågat han llite grejer som kan vara bra att veta innan man åker dit, t.ex. om man kan ta med sej laptopen om de finns nå internet och han sa att de gick bra, så då kommer de väll komma upp ett och annat blogg inlägg från mej även där borta :) Har inte fått biljetten än, de var tydligen något strul med sas men den skulle komma imorgon sa han, så de är väll bara att hålla tummarna för det. Jag och den andra killen som hette Kaj kommer ner dit först av alla i personalen, så de känns ju ganska bra att vara på plats från början! Vi börjar jobba i April. Så de är bara att komma ner och besöka mej då ;) Kan nog tyvärr inte erbjuda sovplats eftersom vi ska antagligen bo fler än 2 i lägenheten, blir kanske rent av 4 stycken tjejer, men de tycker jag ska bli bara kul att bo med många, men de kommer väll bli fight om badrummet kan jag tänka mej :)








Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback