En solig dag

Idag har vi städat restaurangen ytterligare. Sen vet ni vad? jag har lärt mej att dricka te, jag drack min första kopp eller glas som dom har här igår. Sen blev de kanske 7 koppar? Idag har de blivit en heldel oxå. Har även hunnit med att fixa turkiskt nummer (äntligen!) men den kommer inte funka förän imorgon :/ Nu har vi precis kommit hem från restaurangen och vilar oss lite. De har varit härligt solsken hela dagen så vädret tar sej :) Ikväll blir de kanske biljard och lite promenad, vet inte än sånt som märks. Hare








Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt slipper jag känna mig bortglömd här hemma :) Jag får fasen ta och göra det, frågan är om poppis vågar, annars blir det väl bara jag och johan då :P haha

2009-03-24 @ 17:48:52

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback