Den 20onde, den 20onde

Har varit till Bollnäs idag, åkte buss dit för att hämta Guddan som stog på en kall parkering helt ensam och övergiven. Umgicks med Power ett tag och käka på take off sedan bar de av hemåt. Åkte hem för att sova för både jag och Anneli var så jäkla trött från gårdagen, sen skulle vi hitta på nått senare, men jag råka sova lite för länge så de blev inget. Har pratat med min chef idag oxå, han hade en flygbiljett till mej som jag kunde få billigt. Så nu är de satt ett datum då jag ska åka ner, den 20onde Mars, om 20 dagar alltså. Jag ska åka samma plan som en av kockarna som ska jobba på restaurangen, så de känns skönt att ha någon mer med sej. Shit de är inte långt kvar alltså, börjar kännas nu..
Jäklar vad mitt huvud dunkar! Tror jag behöver mer sömn eller nånting, inte bra!












Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback