De är en dag idag oxå

Idag har jag varit ner på byn med mamma och hälsat på mormor en sista gång innan jag drar iväg. Sen va vi på ica och handla, jag fick en fin Svensson handske :) Den ska sättas upp på väggen! När ja kom hem så drog ja direkt på byn igen med Ellna, åkte runt lite här och där och gjorde inge särskilt, prata mest. Får se om vi kanske hittar på nått ikväll oxå :) Men vad? Har precis duschat och nu lyssnar ja på härlig musik :) Dags att börja packa snart! Men har inte orka tagit itu med de än.
De är iaf bestämt nu att Ellna ska skjutsa mej ner till Arlanda då det är dags, jag hoppas, hoppas, hoppas att Emma oxå kan följa med! Skit i skolan för faaan! :) Då blir de som gamla goda tiden då vi tog road trips varje dag! Poppa Björn motherfucker i bilen är ett måste!








Kommentarer
Postat av: Elina

Gaah så snygg jag är! höhö. men du vilken bil ka vi ta då? Kom fram till att morsan måste ju ha min hon...


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback