Dåligt att göra

Copa den här av Linnea, hade dåligt att göra :)

1. Hur gammal är du ? 20
2. Hur lång är du ? 170 cm
3. Vart bor du ? Edsbyn, snart Turkiet :P
4. Är du nöjd med ditt rum ? Haha näe så mycke saker och alltid stökigt, men orkar inte göra något åt de

Godis
1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan 20-50? Kanske, beror på vad man gör och så
2. Tycker du om lakrits? Jag gillar lakrits svar ja :)
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll ? Haha öööhh ja?
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll ? Näe isåfall om vi är många och ska dela

Fest
1. Ungefär hur ofta festar du per halvår ? Oj ingen aning, beror helt på vilken period jag är inne i.
2. Vad innehåller den bästa drinken ? Lakritsshots ^^
3. Har du ens varit full ? Haha ja, så full så jag fick åka ambulans
4. Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan ? Ja absolut de händer allt för ofta.
5. Vem anser du vara party kungen/drottningen? Hm jaa du, jag och Anneli kanske? :P

Vänner
1. Vem är snyggast i din klass/ditt jobb? Haha har inget än så länge
2. Vilken av dina vänner har vackrast röst? Haha vackrast röst? Vad är de för fråga?
3. Vilken av dina vänner har bäst humor ? Ellna och Emma, vi har ungefär samma humor (Ronny och Ragge humor) 
4. Vem skulle du vilja hångla med *för en kväll* för att se hur det var? Ryan Phillippe när han var yngre och snygg :)
5. Räkna upp max tio vänner men minst 5 vänner du tycker om: Anneli, Emma, Elina, Linnea, Elin, Emelie, Dilan finns många fler!

Kärlek
1. När var du kär sist? Hm när jag var i Tunisien så var jag kär, så typ 3-4 månader sen
2. Hur många förhållanden har du haft? Inget
3. Vad är viktigast i ett förhållande? Ärlig, humor, spontan och att man passar bra ihop med både kompisar och familjen








Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback