Biktat och klart, tranan nästa!

Idag har jag biktat mej för min kära moder som tog de väldigt bra! Det är tur att man har bra föräldrar :) Hon tyckte om mej att hon inte borde ha med det att göra m.m. Aja de var skönt att få de sagt iaf! Vi har varit på byn idag och handlat, köpt nya skosnören till mina vita skor, så nu lyser dom bokstavligen talat hah. Sen var vi på banken och tänkte växa åt oss lite turkiska lire, men de verka som att de inte fanns där på banken längre? Fast Alex sa att de fortfarande var den valutan som gälde. Men banken rekomendera euro. Aja ska gå in på forex hemsida snart och kolla. Var in på systemet oxå och köpte lite grejer till ikväll då jag och Ellna ska på tranan, trevligt :) Följde med Ellna en sväng på byn nu oxå för hon skulle ha lite groggvirke och cigg. Nu blir de att vänta på mat och sen göra sej i ordning.
9 dagar kvar till värmen!!!!!! :D
Ciao!



 






Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback