Intervju

Längesen jag uppdaterade nu, jag vet! Men de har varit lite att stå i här borta. Jag jobbar inget om dagarna men de är fortfarande saker som jag ska ta itu med :) Om 3 timmar ska jag på arbetsintervju, de ni :) Berättar mer om det sen. Om det inte skulle gå vägen så ska jag provjobba på ett annat jobb imorgon, så jobb finns de verkligen gott om här nere, alla skriker efter en och vill att man ska jobba på deras restaurang eller butik. Stor skillnad motför i Sverige om man säjer så. Men nu ska jag bara vänta på Kay galaj så vi kan gå och skriva ut mina meriter och cv, shit jag börjar bli lite nervös nu :S Svårt att hitta nå passande kläder till en intervju oxå då man inte tänkte på att ta med sej nå sånna kläder hit hemma, men jag får ta det jag har. Det är strålande solsken ute så de hade varit fint med en dag på beachen, men jag har annat att tänka på just nu. Hare gött, hej!

Det jag tar som en vardag här nere, sucktar ni efter där hemma, mohaha känns bra ;)















Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback