Utgång

Igår blev de utgång för hela slanten, eller ja nästan hela dricksen som vi fick för gårdagen iaf :) De var jag Kay och 3 till turkar från jobbet. Var faktiskt riktigt trevligt! Vi fick sluta vid nio tiden på jobbet igår så då passa vi på att ta någon öl. Vi börja på en pub i hamnen och drog sen vidare mot Robin Hood, svängde våra lurviga sen besluta vi att gå hem, vissa skulle ju upp tidigt idag. Enda dagen man inte har kameran med till jobbet så blir de utgång. TYPISKT! Idag är de fint väder än så länge, men man vet aldrig vad man har att vänta sej till kvällen. Vädergudarna här nere verkar ha svårt att bestämma sej vilket väder dom vill ha. Näe nu ska jag fixa till mej lite och sen dra till jobbet. Vi hörs!








Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-) Har även en pågående tävling!


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback