Snälla

Vaken sen en timme och lite mer tillbaka, redo att gå till jobbet, har hört Fannies väckarklocka minst 15 gånger nu, men hon vaknar tydligen inte till den fast hon ligger i rummet brevid med stängd dörr så vakna jag efter första signalen, typiskt! Fick nyss veta att vi kan tvätta våra jobbarkläder på jobbet, kul liv att man inte visst de innan! Idag ska vi fixa min sony ericsson så att den blir en turkmobil, För min samsung var ju låst så de funka ju inte så bra, annars kommer min mobil stängas av idag, så jag ber till gudarna att folket på turkcell fattar engelska! Igår blev de en kväll med fotboll på vikingen med alla 4 svenskar, Blir inte så ofta att vi alla kan gå ut eftersom vi slutar olika tider. Fannie ska byta så hon kommer inte jobba i baren mer, hon ska börja servera. Så kommer Cherry hoppa in i baren, jag som ville ha kvar Fannie där så man hade nån att prata svenska med. Men så kommer de inte bli, typiskt! Aja nu ska jag väcka Fannie så vi kan dra snart. Hörs!








Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Åh tack så jättemycket :-) Ha en fin dag!


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback