Klart man går före i kön

Har inte skrivit på länge nu, har inte haft ork och tid, mycket jobb vetni. Igår blev de iaf en utekväll för oss svenskar. Börja på en restaurang som de är några trevliga turkar som kan svenska, sen gick vi vidare mot de där stället under tatueraren, drog även några öl där och rökte vattenpipa. Sen bar de av mot doors där vi träffa Musse (min bar kollega), och till sist så hamna vi på ett vip ställe som heter sky, den häftigaste klubben jag sett. Vi var flera våningar upp på taket av redtower tror ja de var, man såg hela Alanya kändes de som. Super! Sen är man ju vipare så man kommer in oxå mohaha, jag går före i kön ^^ Inte för att de inte fanns nån kö för de stället var nog bara för högt uppsatta människor. Näe men de var våran högsta chefens unge som fixa in oss. Idag är man lite halvseg om man säjer så, försöker få upp Fannie men hon vill ju bara sova den jäkeln, ska ju gå om en halvtimme om inte mindre! Aja de kommer bli en jobbig dag på jobbet känner ja :S Bilder kommer in senare så jag lagt över dom på datan. HUJ!









Kommentarer
Postat av: Elina

Dt får du ta med mig då jag kommer ner ;P


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback