Fyfan

Fyfan vilken dryg dag på jobbet, jag vill byta! Jag och Fannie har varit ute och gått en kväll nu, "vi skulle dela ut fliers stavning?" men de blev inte så mycke för de var inga turister. Så de blev att vi käka, tog en fika, fick gratis öl, cigg, chips, dricka och en massa smått och gott, även lite te :) De var riktigt trevligt. Vi ska försöka fixa nytt jobb som reseledare eller nånting, har fått mycke jobb erbjudande på restaurangen och sånt men vill helst inte jobba inom sånt känner jag. 
Jag saknar mina älskade vänner och djur där hemma :/ Även min käraste bil Guddan <3 Jobbigt att tänka tillbaka på livet man har där hemma, även om man inte tar vara på det då man är hemma så är de guld värt här nere. Så man gör bäst i att inte tänka på de så mycket, blir bara jobbigt då. 
Jag måste ju säja ett STORT GRATTIS till min busgrabb där hemma som fyller 19 år idag, grattis grattis Emma Södergårds min egna granne och blöjkompis! 19 år, du blir gammal och grå du oxå haha :) Men mej kommer du aldrig ikapp i ålder mohaha :)











Kommentarer
Postat av: emma

taack vännen! saknar dig här hemma, men jag ska försöka ta mig ner och hälsa på dig.. allt finns kvar här hemma iaf, så tänk inte på allt här hemma om de blir jobbigt.. du gör det så bra som åkt ner dit helt ensam.. och när du kommer hem så finns jag här för dig :) då blir de busgrabb power igen!


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback