Flytta!

Kom hem nu, har varit på konak ett bra tag idag, har hjälpt till att skriva priser på menyerna och till lön för de så fick ja ett paket cigg och en planka. De smaka verkligen bra! Var längesen man åt riktigt mat här nere nu. Även om plankan kunde vara godare så slank hela i. Vi har varit och kolla på nya lägenheten idag, super fin! Allt finns där, jag LÄNGTAR till att få tvätta kläderna som vi inte har gjort än. Så jag och Fannie ska börja packa ihop våra grejer nu för vi flyttar antagligen ikväll eller imorgon :) Skulle egentligen ha jobbat på Cyprus tours idag men ja strunta i de för de var bara provitionslön där och jag vet inte hur mycke jag kan få ihop då. Bara att vänta och verkligen hoppas på nazar! Om ni undrar varför jag aldrig lägger upp bilder är de för att internet här nere är cp. Om jag inte uppdaterar på några dagar så beror de på flytten och jag vet inte om vi har internet där.








Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback