Det är över nu

Så då var de över, jobbintervjun gick faktiskt rätt så bra. De var en svensk kille och två finska tjejer. Om ni nu undrar va de var för jobb jag sökte så är de ett jobb på nazar som är en resebyrå för skandinaviska människor. Dom skulle rekomendera mej till chefen sen får vi se vad som händer, har även en fot inne på detur som ni kanske vet vad de är, de är oxå ett resebolag. Så jag håller verkligen tummarna nu för att jag får någon av dom två jobben! Eftersom jag har vilja gå utbildning för att bli reseledare så vore de ju jätte fint att komma in inom jobbet redan nu, men man ska inte hoppas för mycket. Jag och Fannie träffa en trevlig prick från nya zeeland nere vid harbor som hade världens skönaste accent. Kul att prata lite engelska för en gångs skull.






Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback