Båring

Hur bor du: Hotell lägenhet med mina 3 sambos :)
Brukar du komma i tid: Japp, brukar ofta komma för tidigt, iaf om de är viktigt
Hur lång är du: 170 cm 
Kan du laga mat: Räknas pasta, nudlar och köttbullar?
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar egentligen kvar på konak men letar annat jobb som reseledare eller liknande
Vad har du på dig just nu: Kjol, linne och en tjocktröja
Har du någon fobi: Ormar
Hade du en bra kväll igår: Gjorde inge särskilt
Vilket är ditt senaste inköp: Chips och cigg hah
Din favoritdryck på morgonen: Färsk pressad apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Provition och dricks
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, jag sover inte i säng utan i en soffa
Vad hade du sönder senast: Ett kaffe fat på konak
Vem snackade du med senast: Irl: Fannie på msn: Johan
Varm favoritdricka: Cola
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola funkar alltid
Alkoholhaltig favoritdricka: Måste man svara så svarar jag bacardi breezer pineapple
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vad räkas till riktigt dumt?
Saknar du någon just nu: Mina vänner, djur och Guddan där hemma
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Var dryg ett längre tag, eller stå som inkastare på en restaurang eller affär 
Intressen: Hmmm?? Ha kul
Senaste person du kramade: Fannie
Senaste person du ringde: Kay
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Öl
Vill du ha barn: I framtiden, ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, fyfan blir bara deppig av att bli gammal 
Har du rakat dina ben någon gång: Japp, senast imorse
Är du sugen på något nu: Cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Dricker inte kaffe.
Använder du hudkräm: Nej
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv, resultatet blir mums!
Brukar du baka: Jag älskar att baka men gör de inte så ofta för man bara äter upp allt
Röstade du i det senaste valet: Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Om ja får jobbet som jag sökt så blir mitt liv fulländat för tillfället
Vilken låt lyssnade du senast på: Lyssnar just nu på Perssons Pack - Han var min bästa vän
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja i soffan sover vi alltid 2
Vad tycker du är äckligt: Finns mycke som är äckligt, men de är en speciell person som äcklar mej så otroligt mycke
Har du pengar på mobilen: Ja på svenska mobilen men inte turkiska










Kommentarer
Postat av: Elina

Tell me about it, jag mår sämst över det :S


Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback