Funkar igen!

Härligt att blogg.se äntligen är igång igen! Har ju legat nere nu i flera dagar, när man har viljat skriva så har det inte funkat. Kul liv man lever, eller inte. Var i allafall på bonden i lördags med Elin och några fler, det var väll ganska trevligt, åkte även till Max med Emma innan och käka lite. Snicka en glass mohahah :)

Tog Gudrun alltså min bil ner till Gävle i söndags, skönt att ha den här nere så slipper man åka buss eller gå till skolan. Tog även med mej Nemo och Daisy så jag får lite sällskap i min lilla lägenhet. Har inte kunna sova vidare bra för dom har ju sprungit runt och jamat hela nätterna. Så inatt vid 5 tiden åkte öronpropparna  fram sen gick de bra att sova igen.

Har även jagat lite moppekillar, värt att nämnas :)

Skolan
var inte så farlig som jag trode att gå tillbaka till igen. Det gick faktiskt riktigt bra nu när man har Gudrun och kan glida till skolan på 5 min ;P

Nu har man genomgång i mediakommunikation, såå tråkigt. Men men måste göras, bara att kämpa dom sista veckorna nu. Till något helt annat så har jag betala hela utlandsresan, känns bra att ha de gjort. Bara att vänta till 15 Maj nu när det bär av till Kreta ;P

Aja nu måste jag paya lite attantion till genomgången. Ha de gött ;P

image176

Kommentarer

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback