Im by your side

Idag åkte byn på storstryk mot Sandviken hemma i arenan. Det slutade 5 - 11 en väldigt stark seger för Sandviken. Kan inte komentera byns spel men jag antar att det var helt värdelöst. Men man får väll bara säja grattis SAIK och hoppas att byn kan resa sej igen från en sånhär förlust.
Var på stan med Dilan idag och shoppade och drog en fika. Jag fick äntligen mitt arbetsintyg som jag har väntat på i ett halvår nu :) Så nu är de dags att skriva in sej på arbetsförmedlingen oxå, usch snart blir de jobb istället för skola. Men ganska skönt de ändå slippa den här skiten som man sitter fast i.
Imorgon blir de Stockholm för hela slanten, måste gå upp kl 5 för bussen går 06.50 från skolan. Vi ska iväg på Secco mässa eller va de hette, där de informerar om högskolor och olika program. De kära byborna ska dit oxå så jag hade tänkt gå med Ellna hela dagen på mässan. Men det lockar mer vad jag ska göra efter den där mässan. Ska stanna kvar i Sthlm med Alle och sen får vi se vad han och jag hittar på, ska sova hos han tills på lördag iaf. Men nått kul ska vi väll hitta på iaf ^^

Im a thousand miles away but tonight u look so pretty

image35

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev en fin dag, dock jävligt tunga påsar.. :/

2007-11-24 @ 15:45:32

Säj Vad Du Tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback